.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نمونه ای بارز از تصمیمات سلیقه ای در انتخابات شورای عالی نظام پرستاری 

http://khp.ir/NewsDetails.aspx?id=1774#

سلامت نيوز:کريم عابديني پرستار باليني و عضو خانه پرستار طي يادداشتي به سلامت نيوز ضمن اعلام انصراف خود از حضور در شورايعالي نظام پرستاري نوشت : اينجانب کريم عابديني پرستار بالين و عضو شوراي خانه پرستار در انتخابات هيئت مديره نظام پرستاري شرکت کردم که مانند ساير اعضاي خانه پرستار بناحق رد صلاحيت شدم .

 

با توجه به سليقه اي و فرمايشي و سفارشي بودن اين رد صلاحيت از هياتهاي نظارت و اجرايي خواستم که مرجع رد صلاحيت اينجانب را اعلام کنند که اينکار را نکردند .

 

در انتخابات شوراي عالي همين دوره شرکت کردم که در کمال ناباوري ديدم تاييد صلاحيت شده ام.

 

اينجا يک سوال اساسي پيش ميايد که چگونه فردي براي شرکت در هيئت مديره رد صلاحيت ميشود اما در مرحله شوراي عالي تاييد صلاحيت ميشود؟

 

اگر خلاف اين حالت بود شايد کمي قابل توجيه بود زيرا شوراي عالي سطحي بالاتر و مهمتر و حساستر است اما امکان ندارد فردي براي حضور در هيئت مديره صلاحيت نداشته باشد اما براي شوراي عالي واجد صلاحيت شناخته شود.

 

اين يک بام و دو هوايي نشان از تصميم سليقه اي نه قانوني حضرات در بحث تاييد صلاحيتها دارد.

 

موضوع بعدي رد صلاحيت آقايان شريفي مقدم و عميد و تاج الديني و نظري است که دبيرکل و اعضاي شوراي مرکزي خانه پرستار هستند. اين عزيزان نه در قالب فعاليت در خانه پرستار و نه در فعاليتهاي شخصي هيچگونه تخلف قانوني و راي محاکم قضايي بر عليه خود را ندارند.

 

آقاي شريفي مقدم مورد اعتماد و محبوب جامعه پرستاري و انتخاب طبيعي آنان براي پيگيري امور صنفي است چه تاييد صلاحيت بشود چه نشود و در شرايطي که ايشان و دوستان بزرگوار شوراي مرکزي خانه پرستار صلاحيت حضور در شوراي عالي را نداشته باشند بنده به طريق اولي خود را از اين حضور رد صلاحيت کرده و انصراف خود را از کانديداتوري اين انتخابات اعلام ميکنم.

 

حاشا که آقاي شريفي مقدم صلاحيت شرکت در شوراي عالي نظام پرستاري را نداشته باشد اما من که شاگرد کوچک راه عدالتخواهي ايشان هستم صلاحيت اين حضور را داشته باشم.

 



:: موضوعات مرتبط: جناب عابديني فعال پرستاري عدالت خواه تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : سه شنبه 14 مهر 1394
.

اصرار بر اجرای قانون اتوپیاست ؟ کاهش تفاوت دریافتی پزشک و پرستار طبق عرف متعارف جهانی خواسته زیادی است ؟ 

خواسته های عدالتخواهی در قالب هر نوع گفتوگوی منطقی میگنجد

بین واقعیت و حقیقت فاصله ای است به اندازه بایدهای ما و پشتیبانی همت ما . ماندن در واقعیت و حرکت نکردن به سمت حقیقت و راضی بودن به انچه هست و تلاش نکردن به انچه باید باشد . تفاوت ما عدالتخواهان با صاحبان منصب محافظه کار در همین است . اگر قرار باشد هستها را بپذیریم و از اعتراضات و انتقادات و حرکتهای به سمت بایدها استقبال نکنیم اینده حرفه ما چگونه خواهد شد ؟

عابديني



:: موضوعات مرتبط: جناب عابديني فعال پرستاري عدالت خواه تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : سه شنبه 14 مهر 1394
.

غدیر نقطه راس زاویه بزرگی است که در امتداد زمان بشریت سرگشته را درون خود جای داده است . امتداد خط هدایت و رسالت در منتهی الیه خاتمیت ان صحنه بزرگ امتحانی مهم و سرنوشت ساز را فراروی بشر میگذارد . 

مگر نه این است که برای همین امتحان پا به عرصه حیات گذاشته ایم از ان میوه ممنوعه که خورده میشود تا هزاران پیامبری که راهنمای انتخاب برتر انسانها میشوند و طبیعی است که انجا که پای اختیار و انتخاب است راه بیش از یک گزینه است و قصه هزاران هزار بیراهه رفتنها در مسیر قافله بشر اتفاق می افتد تا اینکه این قافله به غدیر میرسد . 

دین کامل شده است و دین جدیدی نخواهد امد و پیامبر ادامه راه را با قرانی که پیش روی امت است دست در دست راهنمای امین میگذارد 

غدیر انتخاب بزرگ راه و بیراهه بشر میشود .

دریغ و درد که غبار فراموشی هدفدار اهمیت غدیر را از چشم امت دور نگهداشت . 

این فراموشی علی تاریخ ساز را از راس جامعه به قعر نخلستان کشاند . 

غدیر فراموش شد تا غبار جهل و فراموشی بر سیمای تعالیم نورانی و انسان ساز دین بنشیند . اتش در خانه اهل بیت هیزمش از بیراهه رفتن امت از غدیر تهیه شد و دامن همین اتش بود که خیمه های اهل بیت را در کربلا سوزاند . راهنمایان امین در طول تاریخ به جبر جهل بشر سوختند و فدا شدند تا راه درست را برای نسلهای بعد علامت گذاری کنند .

امروز در تداوم این بیراهه امت اسلام در ظلمت جهلی هولناک فرو افتاده است . اهل بیتی که در میان ما نیست و قرانی که نقشی در زندگی ما ندارد .

اینهمه سرگشتگی حق ماست . شرایطی که در ان گرفتار شده ایم سرنوشت محتوم عملکرد ماست . با دین چه کرده ایم ؟ با قران چه کرده ایم ؟ با اهل بیت جز یک رابطه خرافی چه ارتباط سالم و سازنده ای داریم ؟ 

از غدیر دوباره شروع کنیم . .....

عید غدیر را به حادثه پربرکت زندگی خود تبدیل کنیم در اینصورت عید غدیر مبارک خواهد شد . عید غدیر مبارکباد.

کریم عابدینی _ بیستم ذی الحجه خونین 1436 قمری _ دهم مهرماه 94

 



:: موضوعات مرتبط: جناب عابديني فعال پرستاري عدالت خواه تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.

واقعا کسی نیست که به سوالات بی پاسخ بنده جواب بدهد ؟ 

من در مرحله اول انتخابات و در انتخابات هیئت مدیره رد صلاحیت شدم . کاندیداتوریی که برنامه ای برای ادامه ان نداشته و همه دوستان شاهدند که شرط بنده برای ثبت نام انصراف دادن بود . در این دوره برخلاف انتظارم رد صلاحیت شدم . در انتخابات شورای عالی با یقین به رد صلاحیت شدن کاندیدا شدم اما بر خلاف انتظارم تایید صلاحیت شدم . 

سوالم این است که من اگر صلاحیت حضور در هییت مدیره نداشتم چگونه صلاحیت حضور در شورای عالی دارم ؟ 

حاشا که من صلاحیت حضور در شورای عالی را داشته باشم اما اقای شریفی مقدم و عمید و تاج الدینی و نظری این صلاحیت را نداشته باشند . 

صلاحیت شورای عالی به حضور شریفی مقدم است . 

من برای اعتراض استعفا میدهم و صاحبان رای هیئت مدیره ها را به وجدان و شرافتشان سوگند میدهم که به تلافی این ظلم واضح به پرستاری منافع شخصی و گروهی را کنار گذاشته و استخوان دارهای عدالتخواهی را به شورای عالی بفرستند تا بازیگران سالوس از ابزار قرار دادن نظام پرستاری قطع امید کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: جناب عابديني فعال پرستاري عدالت خواه تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.

ایا خیال میکنید که وقتی گفتید ایمان اوردیم به حال خود رها میشوید و امتحان نمیشوید ؟ 

همه ما در معرض امتحان بزرگ الهی هستیم و عرصه حیات میدان ازمایش همه ماست .

وقتی دستمان میرسد با توجیهات مختلف حقی را ناحق میکنیم حداقل به وجدان خود مراجعه کنیم .

اقای وزیر که یک روز در خرقه احرام یک روز دست بوس ایات عظام یک روز در کسوت خیرین سلامت در روستاهای دور افتاده با ابزار رسانه مشغول کسب شهرت هستید ایا سزای جوان پرستاری که در روزی بنام پرستار و در مراسمی بنام پرستار خواست فقط 5 دقیقه صحبت کند که این فرصت را بهش ندادید رد صلاحیت از مشارکت در فعالیت صنفی است ؟ 

شما در مقابل صدها نفر قول دادید پایان مراسم 5 دقیقه به ایشان فرصت صحبت بدهید اما این قولتان دروغ بود ایشان مستحق رد صلاحیت بخاطر درخواست صحبت است یا شما مستحق توبیخ بخاطر این دروغتان در مقابل جمع هستید ؟ 

پروای خدا بکنید که هر انچه در نیت اخلاص نداشته باشد شرک است حتی نماز .

اینهمه حق و ناحق در حوزه مدیریتتان میشود اگر نمیتوانید جلوگیری کنید استعفا بدهید زیرا پست و مقام وقتی ارزش دارد که در ان اقامه عدلی بشوذ.

اقای شریفی مقدم را چگونه میتوان رد صلاحیت کرد که صلاحیت ایشان در قلبهای بیش از 100 هزار پرستار هک شده است .

ایا ندیدید اراء محاکم قضائی فعالان پرستاری را که به اتهام شرکت در تجمع غیرقانونی روانه دادسرا کردید قضات بی طرف و خارج از نفوذ و دستور شما رای اعلام برائت از این اتهام صادر کردند اما حقوق نخوانده های گماشته تشکیلات شما در هیئتهای تخلفات رای بر اخراج و تبعیدشان میدهند ؟ 

اینهمه ظلم و بی عدالتی در حق جامعه خدوم پرستاری که الحق استثمار شده است نه به نفع سیستم درمان و بیمارستان و بیمار بلکه به نفع همکاران شما با انکار قابل کتمان نیست .

این چند روزه تصدی مسئولیتها نثل برق و باد میگذرد همانطور که بیش از نیمی از فرصت تکیه شما بر وزارت و دو سوم از فرصت زنده بودنتان گذشت اما دادگاه و محکمه عدال الهی را فراموش نکنید که قاضی خود شاهد است . 

 



:: موضوعات مرتبط: جناب عابديني فعال پرستاري عدالت خواه تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.

لیست اسامی تایید شده های انتخابات شورای عالی اعلام شد اما متاسفانه همانطور که پیش بینی میشد اسم جناب اقای شریفی مقدم در میان تایید شده ها نبود . 

با توجه به اعتماد و محبوبیت اقای شریفی مقدم نزد جامعه پرستاری بخاطر دلسوزی و صداقت ایشان هر نوع تلاش برای حذف این بزرگوار که انتخاب طبیعی جامعه پرستاری هستند نوعی توهین به پرستاران و خواستهای طبیعی انها قلمداد میشود .

چگونه میتوان پذیرفت مردی که تمام توان و انرژی و بیش از 30 سال سابقه فعالیت صنفی خود را همواره صرف اعتلای پرستاری و همراهی با دغدغه های پرستاران کرده به اتهام شرکت در تجمعات صنفی پرستاران تبعید و از حضور در تشکل صنفی رد صلاحیت کرد ؟ 

اقای شریفی مقدم نامی اشنا برای همه پرستاران و دانشجویان پرستاری است و یک جستوجوی ساده در اینترنت با موضوع پرستاری لیست بلند بالایی از مواضع ایشان را در مورد موضوعات پرستاری پیش روی کاربر قرار میدهد .

ایشان را رد صلاحیت میکنند چون میدانند ایشان یکه و تنها هم باشد از موضع و حرف حق خود عقب نشینی نمیکند .

جامعه پرستاری به تلاشهای سازماندهی شده صاحبان قدرت برای جدا کردن این مرد شریف از پرستاری که انصافا چهره ماندگار پرستاری کشور است اعتراض داشته و این اقدام را بعنوان برگی سیاه در پرونده مسببین این تصمیمات در حافظه خود حفظ میکند .

یقین داریم گذشت زمان واقعیتها را بهتر نمایان خواهد کرد و نسلهای بعدی پرستاری عملکرد ناشایست تصمیم سازان این بازی زشت و پلید را تقبیح خواهد کرد .

چگونه میتوان به قانونی بودن جریان تایید صلاحیتهای این دوره اعتماد کرد در حالی که خود بنده در خردادماه امسال در جریان انتخابات هیئت مدیره های نظام پرستاری رد صلاحیت شدم اما در انتخابات شورای عالی تایید صلاحیت شده ام ؟ 

از خودم و از مسئولین و تصمیم گیران سوال میکنم ایا من صلاحیت دارم یا نه و ایا کدام درست و کدامیک اشتباه است ؟ 

من باید به رد صلاحیت خود در سه ماه قبل باید اعتراض کنم یا الان به تایید صلاحیت خود معترض باشم ؟

قاعدتا شورای عالی یک سطح مهمتر و حساستر از نظام پرستاری است چگونه میشود فردی صلاحیت حضور در سطحی پایینتر را نداشته باشد اما برای سطح بالاتر شرایط و صلاحیت را داشته باشد ؟ 

با این سوالات ایا حق دارم به اصولی بودن این بازی انتخابات اعتماد نداشته باشم یا نه ؟ 

امیدوارم منتخبین شورای عالی جدید همتی کنند و با اعمال تغییرات لازم در اساسنامه نظام پرستاری و رفع نقاط ضعف ان راه را بر اعمال نفوذ و سلیقه صاحبان قدرت و نفوذ ببندند.

 



:: موضوعات مرتبط: جناب عابديني فعال پرستاري عدالت خواه تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.

لیست اسامی تایید شده های انتخابات شورای عالی اعلام شد اما متاسفانه همانطور که پیش بینی میشد اسم جناب اقای شریفی مقدم در میان تایید شده ها نبود . 

با توجه به اعتماد و محبوبیت اقای شریفی مقدم نزد جامعه پرستاری بخاطر دلسوزی و صداقت ایشان هر نوع تلاش برای حذف این بزرگوار که انتخاب طبیعی جامعه پرستاری هستند نوعی توهین به پرستاران و خواستهای طبیعی انها قلمداد میشود .

چگونه میتوان پذیرفت مردی که تمام توان و انرژی و بیش از 30 سال سابقه فعالیت صنفی خود را همواره صرف اعتلای پرستاری و همراهی با دغدغه های پرستاران کرده به اتهام شرکت در تجمعات صنفی پرستاران تبعید و از حضور در تشکل صنفی رد صلاحیت کرد ؟ 

اقای شریفی مقدم نامی اشنا برای همه پرستاران و دانشجویان پرستاری است و یک جستوجوی ساده در اینترنت با موضوع پرستاری لیست بلند بالایی از مواضع ایشان را در مورد موضوعات پرستاری پیش روی کاربر قرار میدهد .

ایشان را رد صلاحیت میکنند چون میدانند ایشان یکه و تنها هم باشد از موضع و حرف حق خود عقب نشینی نمیکند .

جامعه پرستاری به تلاشهای سازماندهی شده صاحبان قدرت برای جدا کردن این مرد شریف از پرستاری که انصافا چهره ماندگار پرستاری کشور است اعتراض داشته و این اقدام را بعنوان برگی سیاه در پرونده مسببین این تصمیمات در حافظه خود حفظ میکند .

یقین داریم گذشت زمان واقعیتها را بهتر نمایان خواهد کرد و نسلهای بعدی پرستاری عملکرد ناشایست تصمیم سازان این بازی زشت و پلید را تقبیح خواهد کرد .

چگونه میتوان به قانونی بودن جریان تایید صلاحیتهای این دوره اعتماد کرد در حالی که خود بنده در خردادماه امسال در جریان انتخابات هیئت مدیره های نظام پرستاری رد صلاحیت شدم اما در انتخابات شورای عالی تایید صلاحیت شده ام ؟ 

از خودم و از مسئولین و تصمیم گیران سوال میکنم ایا من صلاحیت دارم یا نه و ایا کدام درست و کدامیک اشتباه است ؟ 

من باید به رد صلاحیت خود در سه ماه قبل باید اعتراض کنم یا الان به تایید صلاحیت خود معترض باشم ؟

قاعدتا شورای عالی یک سطح مهمتر و حساستر از نظام پرستاری است چگونه میشود فردی صلاحیت حضور در سطحی پایینتر را نداشته باشد اما برای سطح بالاتر شرایط و صلاحیت را داشته باشد ؟ 

با این سوالات ایا حق دارم به اصولی بودن این بازی انتخابات اعتماد نداشته باشم یا نه ؟ 

امیدوارم منتخبین شورای عالی جدید همتی کنند و با اعمال تغییرات لازم در اساسنامه نظام پرستاری و رفع نقاط ضعف ان راه را بر اعمال نفوذ و سلیقه صاحبان قدرت و نفوذ ببندند.

کپی ارسال آقای عابدینی

 



:: موضوعات مرتبط: جناب ميرزابيگي معاونت پرستاري , جناب عابديني فعال پرستاري عدالت خواه تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : سه شنبه 7 مهر 1394
.

 

 وطبق بند ۳از ماده ۹ایین نامه داخلی وشرح وظایف هیات مدیره نظام پرستاری ،چنانچه اعضای هیات مدیره مواردی مبنی بر عدم کفایت رییس هیات مدیره پیدا نمایند مراتب را با ذمر دلایل محکم ومستند با تصویب اکثریت به رییس اعلام تا وی به رییس کل سازمان ابلاغ وبر اساس بند ۴ ماده ۱۴قانون نظام پرستاری تصمیم گیری نماید

واقدام امروز هیات مدیره نظام پرستاری زاهدان مبنی بر تعویض رییس هیات اقدامی کاملا غیر قانونی است

جواب هیئت مدیره زاهدان را خود پرستاران ان منطقه خواهند داد . یادم هست که در دوره انتخابات پرستاران زاهدان میگفتند کاری نداریم اهداف و برنامه هایتان چیست و اسم لیست و گروهتان چیست ایا مورد حمایت اقای شریفی مقدم و خانه پرستار هستید ؟ این گروهی که در زاهدان رای اورده اند به اعتبار عدالتخواهی و مورددحمایت اقای شریفی مقدم بودن رای اورده اند پا از خطوط میثاق نامه عدالتخواهی بیرون بگذارند مقهور پرستاران رای دهنده که موکلین هستند واقع خواهند شد

جناب مظلوم عزیز و جناب مجرد بزرگوار....

نگاه پرستاران زاهدان به نظر و موضع اقای شریفی مقدم است و این موضوع در دوره انتخابات ملموس بود و سوالات و پیگیریهای مکررشان گویای این واقع است . حالا اگر افرادی از موضع عدالتخواهی عدول کنند تکلیفشان با پرستاران حوزه خود مشخص کنند.

 عابديني

 



:: موضوعات مرتبط: جناب عابديني فعال پرستاري عدالت خواه تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : پنج شنبه 2 مهر 1394
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی